Son yazılar
Yükleniyor...
Reklam alanı
Reklam alanı
Ana Sayfa » » Kişisel Blogger Teması

Kişisel Blogger Teması

Kişisel blogger teması,kişisel blogger temaları olarakta kullanabilirsiniz bu temayı.















Merhaba arkadaşlar blogger temaları gün geçtikçe dahada bir gelişmeye başladı.Kendim kullandığım sade blogger temasını kendim hazırlayıp kullandım yani bir nevi editleyip bu hale getirdim yani anlayacağınız emek verdim.Bu emeğin karşılığındada belli bir ücret karşılığında isteyen arkdaşlara bu temayı satmayı düşünüyorum.

Temanın Fiyatı 20 Tldir.Almak isteyenler iletişimden veya yorumdan ulaşsınlar en geç 1gün içinde geri dönüş yapılacaktır.

Temanın Demosu

NAMA ANDAYazar Hakkında
Pcmerkez:Güncel blog,Güncel paylaşım
Takip: | +Google | Facebook | Twitter

2 yorum:

  1. ,selamlar ıddaa temanıza talıbım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Facebook adresinizi yada email adresinizi yazin ulasalim

      Sil

Facebook
Twitter
Google Plus